Klipas padidinti, AMV – Vikipedija
Kaip ir bet kurioje kitoje reklamos srityje, reprezentacinių klipų kūrimas reikalauja dvilypio požiūrio: lašelio meniškumo, saujos originalumo ir begalės techninių aspektų, bei reklamos specifikos išmanymo. Ką daryti?
AMV kūrimo principas[ redaguoti redaguoti vikitekstą ] Kuriant AMV svarbiausia yra sukurti sinchronizacijos ir vieningumo jausmą, panaudojant įvairiausias vaizdo montažo technikas. Keletas pavyzdžių: Sinchroninis montažas: svarbiausias įrankis, kurį turi AMV klipų kūrėjas, yra skirtingų klipų iš vaizdo šaltinio panaudojimas ir jų keitimas tarpusavyje tam tikru metu.
Dažniausiai įvykiai vaizdo įraše sinchronizuojami su muzikos taktais. Lūpų sinchronizacija : veikėjų lūpų judesių originaliame vaizdo šaltinyje sinchronizavimas su garso įrašo dainų žodžiais, siekiant sukurti įspūdį, jog Klipas padidinti atlieka vaizduojamas veikėjas.
Skaitmeniniai efektai: vaizdo šaltinį galima sumontuoti įvairiai, priklausomai nuo naudojamos vaizdo montažo programinės įrangos paprastai naudojamas nelinijinis montažas.
Naudojant kai kuriuos efektus galima padaryti taip, kad veikėjo lūpos išliktų statiškos, tuo tarpu kiti efektai skirti sinchronizacijai su garso įrašu padidinti, tekstui tam tikroje scenos vietoje prilipinti arba sukurti vaizdo klipui unikalų vizualinį stilių.
Teisinės problemos[ redaguoti redaguoti vikitekstą ] Kadangi tokie muzikiniai vaizdo klipai dažniausiai talpinami ir platinami internete, pastaraisiais metais išaugo reikalavimų, ypatingai iš muzikos įrašų pramonės pusės, pašalinti AMV klipus iš tokių tinklalapių kaip AnimeMusicVideos. Literatūra[ redaguoti redaguoti vikitekstą ] Fred Patten, Carl Macek Watching anime, reading manga: 25 years of essays and reviews.
ISBN Jamie Sexton Edinburgh University Press.